Selfmedia - digital agency
  • Kontaktujte nás
  • info@selfmedia.sk / +421 915 940 678
firemna identita
#firemnaidentita #firma #dizajn #webovastranka

Zlepšite prezentáciu vašej firmy

Michal Maretta, 23. Január 2019

Dobre zadefinovaná identita firmy tvorí základ každého úspešného podnikania, no aj napriek tomu na ňu veľa podnikateľov zabúda alebo kašle. Nebuďte jedným z nich a dajte si na firemnej identite záležať.

FIREMNÁ IDENTITA AKO ZÁKLAD KOMUNIKÁCIE

Firemná identita je spôsob prezentácie firmy – ako firma pôsobí navonok voči okoliu, teda aj voči potenciálnym klientom. Je to základný prostriedok internej ale aj externej komunikácie.

Dobre zadefinovaná identita firmy tvorí základ každého úspešného podnikania. Zvyčajne ju tvorí logo a ďalšie komunikačné prostriedky ako napríklad vizitky, hlavičkový papier, font písma atď. Celý koncept je prispôsobiteľný potrebám klienta čiže môže obsahovať prvky od A až po Z.

Celkové prevedenie vizuálu a dodržiavanie jeho pravidiel zvyšuje profesionalitu pôsobenia vašej firmy či už online alebo offline.

Pri jej tvorbe je potrebné zohľadniť nielen vizuálnu ale taktiež aj psychologickú stránku. Čiže musí byť dôležitý nielen vzhľad ale aj myšlienka a posolstvo.

BENEFITY JASNE DEFINOVANEJ FIREMNEJ IDENTITY

Firemná identita má svoj význam a prináša pre firmu viacero benefitov:

• Dobre vytvorená firemná identita zaistí, že bude ľahko zapamätateľná a jej identifikácia bude pre cieľové publikum jednoduchšia.
• Firemná identita tvorí nielen tvár ale aj osobnosť vašej spoločnosti. Vďaka nej bude pre klientov jednoduchšie zžiť sa s ňou.
• Spoločnosť, ktorá je ochotná investovať do firemnej identity dáva najavo fakt, že to myslí s podnikaním vážne a tým zvyšuje u svojich klientov dôveryhodnosť.
• Vďaka nej sa ľahko odlíšite od konkurencie.

PODNIKAJTE ONLINE

Neodmysliteľnou súčasťou firemnej identity je tiež prezentácia na internete. Dnes už existuje množstvo spôsobov na prezentáciu vašej firmy online. Firemná webová stránka je vec, na ktorú by ste rozhodne nemali zabúdať. Jej cieľom je návštevníka prilákať, zaujať a presvedčiť k spolupráci. Na webovej stránke máte priestor predstaviť vašu firmu potenciálnym zákazníkom, informovať ich o produktoch a službách, ktoré ponúkate. Prípadne im to môžete priblížiť prostredníctvom fotiek alebo videí.

Okrem webovej stránky sa tiež môžete prezentovať na čoraz populárnejších sociálnych sieťach akými sú Facebook a Instagram. Obe sociálne siete ponúkajú možnosť založenie firemných profilov, ktoré poskytujú množstvo výhod ako napríklad prezeranie štatistík či možnosť propagácie príspevkov. Vďaka propagácií nasmerujete vaše príspevky k ľudom, ktorí sa zaujímajú o podobné veci a máte tak veľmi veľké šance k získaniu nových klientov. O sociálne siete sa však treba dôkladne starať. Nezabúdajte, že na sociálnych sieťach je množstvo potenciálnych klientov a preto spravte všetko pre to aby váš profil bol čo najzaujímavejší.

Ak chcete firemnú identitu, za ktorú sa nebudete hanbiť, kliknite TU