Načítavam web...

2 dôvody prečo si za web priplatiť viac




2 dôvody prečo si za web priplatiť viac



Mnoho podnikateľov sa zaseklo v dobe, kedy web nemal príliš veľkú hodnotu. Nechali si zbúchať jednoduchý nenáročný web za pár eur a prezentujú sa ním dodnes. A to je chyba!
Tak ako všetko, tak aj webové stránky prichádzajú s množstvom inovácií, nových fukncií a s rôznymi nadčasovými dizajnami. Pokiaľ sa však o svoju webovú stránku prestanete starať hneď, ako si ju dáte drobných vytvoriť, plytváte jej neskutočným potenciálom. Uvažovanie väčšiny podnikateľov z pred pár rokov bolo také, že marketing a webová stránka sú zbytočnosti alebo nie sú podstatné natoľko, aby nimi plytvali peniazmi. Možno za to môže dostatok práce, ktorú si firmy za tých pár rokov fungovania dokázali zabezpečiť ale nepotrvá dlho a tieto firmy zvalcuje nová priebojnejšia konkurencia, ktorá si uvedomuje všetky plusy, ktoré jej súčasná doba ponúka a maximálne ich využíva. V tomto článku sa dočítate 2 jednoduché dôvody prečo si za webovú stránku radšej priplatiť viac a nemať s ňou žiadne veľké starosti.


1. Platíte rovnakého človeka ako ste Vy.

Treba si uvedomiť, že webovú stránku vytvárajú ľudia, ktorí sa tomu venujú tak, ako vy Vášmu podnikaniu. Popíšme si to na konkrétnom príklade:

Ste stolár, dostanete zákazku na výrobu zložitej komody a rozpočet, ktorý má klient k dispozícií je napríklad 200€.

Už na začiatku viete, že realizácia tak zložitej komody, ako si ju klient predstavuje je za sumu 200€ nereálna, resp. je reálna, ale nebude kvalitná, nebude môcť byť vyrobená z kvalitných materiálov a sami s výsledkom nebudete spokojný.

Klient si však trvá za svojim a aj napriek Vašim pripomienkam ju chce zrealizovať. Vy ju teda vyrobíte, dodáte a až vtedy si zákazník uvedomí, že niekedy je naozaj lepšie za kvalitu priplatiť.

Komoda ktorú ste vyrobili je z lacných materiálov, nevyzerá vôbec dobre ale nie Vašou vinnou, pretože ste len vyrobil to, na čom zákazník trval.

Na konci takejto spolupráce ste nespokojný obaja. Klient pretože kvôli jeho nízkej investícií nie je taká ako si ju predstavoval a Vy preto, lebo ste museli vyrobiť komodu, o ktorej ste o začiatku boli presvedčený že skutočne nebude vyzerať dobre.

A toto isté platí aj pri webových stránkach. Klienti chcú častokrát krásne webové stránky plné funkcií za minimálnu investíciu a to žiaľ častokrát nie je možné.


„ Radosť z nízkej ceny trvá oveľa kratšie ako sklamanie zo zlej kvality “


2. Väčšia investícia = väčšie zisky

Vráťme sa k príkladu z prvého bodu. Vyrobili ste teda komodu, s ktorou nie ste spokojný ani Vy a ani klient. Po takejto skúsenosti je takmer isté, že klient Vám už ďalšiu robotu nezadá, pretože sa buď rozhodne komodu vyrobiť sám, alebo bude hľadať ďalej lacnejšie spôsoby ako si nechať vyrobiť takú komodu, akú má v predstavách.

Pokiaľ by však klient na začiatku spolupráce ponúkol väčší rozpočet, napríklad 500€, čo by bolo dostatok na kúpu kvalitných materiálov a Vy by ste vďaka tomu dokázali vyrobiť presne takú komodu akú klient chce, skončilo by sa to úplne inak!

Klientovi by sa komoda páčila, pretože ste splnili presne to, čo požadoval nakoľko ste mali dostatok financií na kúpu kvalitných materiálov. A takto spokojný zákazník si komodu odnesie domov a veľmi rád Vás bude odporúčať ďalej, pretože má s Vami dobrú skúsenosť.

Tak isto je to pri webovej stránke. Pokiaľ na začiatku zainvestujete viac, jej tvorca Vám ju pripraví tak, aby ste s ňou nemali ďalšie starosti. Dostanete presne takú stránku, akú požadujete, funkčnú, responzívnu, modernú a tá Vám zabezpečí to, že sa na ňu ľudia budú radi vracať a donúti ich zakúpiť produkt alebo službu, ktorú na stránke budete prezentovať.

Predsa len z vlastnej skúsenosti viete, že by ste radšej nakúpili službu z webovej stránky, ktorá vyzerá moderne, ako z nejakej, ktorá vyzerá akoby ju zbúchal niekto za pár hodín. Dizajn totiž zvyšuje dôveryhodnosť, na to tiež netreba zabúdať.

REKLAMA